Гриль з їжею на відкритому повітрі

Запах грилю став символом літа в США

Згідно з новим опитуванням, проведеним серед 2000 власників грилів у США, запах приготування їжі на грилі став головним символом літа, зокрема 87% респондентів визнали його найкращим літнім враженням. Водночас, 68% опитаних зазначили, що проводять час біля води та в басейні.

Опитування, яке організувала компанія Talker Research на замовлення Tyson Foods, показало, що 61% респондентів планують готувати на грилі щонайменше раз на тиждень влітку. Більшість з них (69%) мотивовані приємними запахами, які поширюються від гриля. Більше половини опитаних (53%) прагнуть покращити свої навички приготування на грилі цього літа.

Учасники опитування повідомили, що в останній місяць витратили близько трьох годин на перегляд контенту про гриль, намагаючись вдосконалити свої рецепти. Найбільше вони хочуть досягти досконалості у приготуванні ребер (28%), курки на грилі (27%) і брискету (25%).

Класичні страви, такі як гамбургери (82%) і хот-доги (73%), залишаються популярними, але також з’являються більш вишукані страви, такі як стейки (74%) та морепродукти (36%). Близько третини опитаних готові грилювати все, що можна приготувати на грилі.

День незалежності, 4 липня, став найбільшим святом приготування на грилі для 60% респондентів, з класичними стравами та улюбленими гарнірами, такими як картопляний салат (56%), чіпси (51%) і запечені боби (50%). Половина опитаних зізналася, що були б розчаровані, якби на їхньому святі не було гамбургерів, хот-догів чи крилець.